Sari la conținut

Modalități de plată

Aquatia (aquatia.ro) vă pune la dispoziție următoarele modalități de plată: 

Plată online cu cardul - Stripe / NETOPIA

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Plata prin card este o metodă sigură deoarece datele cardului dumneavoastră nu vor fi stocate de către procesator, ele fiind securizate și criptate. Pentru efectuarea plații veți introduce numarul cardului, data expirării și codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscripționate pe banda de pe verso). Indiferent de valuta pe care o aveți in cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.


Plată în sistem ramburs

Plata ramburs se efectuează integral la livrarea comenzii. În cazul livrării produselor de către curieri, plata se va face către comisionarul care efectuează livrarea.

Transfer bancar (ordin de plată)

După trimiterea comenzii, veți primi toate informațiile necesare care trebuie înscrise pe ordinul de plată. Livrarea comenzii se face doar după confirmarea plății. Pentru accelerarea procesului, vă rugam să ne contactați și să ne trimiteți o copie după ordinul de plată.

    Cumperi acum și plătești în 30 de zile cu PayPo, fără costuri suplimentare!

    Cum funcționează PayPo?
    1. Adaugă produsele în coșul de cumpărături și selectează NETOPIA Payments ca metodă de plată. Odată deschis modulul Netopia, alege PayPo din meniul din dreapta sus pentru a începe procesul.
    2. Completează datele personale pentru verificare și primirea codului SMS (inclusiv CNP-ul dacă ești client nou PayPo).
    Verificarea se face automat în Biroul de Credit / ANAF, iar aprobarea este instantă.
    3. PayPo plătește în locul tău, noi procesăm comanda, iar tu ai până la 30 de zile pentru a face plata – fără niciun cost suplimentar.

    Ce trebuie să știi:
    Limita primei comenzi: 500 – 700 lei.
    Limita și numărul de tranzacții cresc după prima plată.
    Plățile viitoare se aprobă rapid, doar prin SMS.
    PayPo te anunță dacă nu îți poate achita comanda, iar tu poți alege o altă metodă de plată sau poți contacta serviciul clienți PayPo pentru mai multe detalii.

    Ce se întâmplă dacă nu poți ridica comanda?
    Dacă nu poți ridica o comandă plătită prin PayPo, imediat ce coletul se întoarce la noi, suma datorată este anulată automat – nu vei avea nimic de plătit.

    LIVRARE ÎN TOATĂ ţARA

    PLATĂ SECURIZATĂ ŞI RAPIDĂ

    SUPORT PE WHATSAPP

    Retur fără bătaie de cap